Neděle 21. 10.

12°C /5°C
Pondělí 22. 10.

13°C /2°C

Veronica Monet: Vědomá prostitutka – recenze knihy
Nebudeme to protahovat. Autorka je profesionální kurtizána. Otevřenost, s jakou píše a uvažuje o mužských i ženských sexuálních záležitostech, může uzavřenější povahy opravdu vyděsit. Něha, pokora, s jakou o svých zážitcích a mužích píše, vás rozhodně dojme. Vytvořila zdánlivě nesourodou směs, kterou prostě musíte přečíst, abyste na konci knihy opravdu stanuli s obdivem a uznalým pokýváním hlavou. Tato žena objevila erotično.

Ač sama zažila v dětství sexuální zneužívání, život jí do cesty postavil takovouto výzvu. Zvládla ji na výbornou. Po malých krůčcích došla až tam, kde kdysi bývali kněžky lásky, chrámové bohyně pro zasvěcení mladých mužů. Jasně, můžete o ní říct, že je coura, ale… budete se hluboce mýlit a mířit sakra vedle. Nepochopili jste svou sexualitu. Většina žen žije v zajetí předsudků a uzavřena ve svém světě. Ale když se otevřete, tak zjistíte, že ona jen do posledního záchvěvu využila a objevila každý kout lidské fyzické sexuální rozkoše. Abych jí nekřivdila, musím říci, že se zabývá i tantrou a lidskou duší a jinými formami milování, kdy opravdu tělo prostupuje láska, přesto však většinou knihu věnuje tomu fyzičnu. To je totiž nejdůležitější. A ještě jeden faktor tato kniha má.

JINAK působí při prvním čtení.

JINAK působí při druhém čtení. Náhle je hlubší.

Uvolní muže i ženu

Asi mi odešly předsudky a uvolnila jsem se. Skvělé je, že to může být dobrá terapie pro ženy, které se opravdu chtějí otevřít, objevit svoji živočišnou sexualitu. Bez skurpulí, beze studu. A to můžete dělat i samy, k tomu v prvních fázích muž opravdu potřeba není. Veronica Monet se věnuje celému spektru potěšení, které vzájemné dotyky lidských těl přináší. Od masáží až po třeba stimulaci G bodu jak u mužů, tak u žen. Na této knize musím rozhodně vyzdvihnout obrovskou OTEVŘENOST, která je chvílemi až příjemně vzrušující. Ale opravdu jenom chvílemi, tak nějak tu nehledejte romantiku, protože tohle je stručný a jasný návod na použití těla. Vašeho, i partnerova.

A pokud si někdy někdo myslel, že prostitutky a profi společnice si jen tak užívají, tak tady pozná, jak ošklivě se mýlil a že to je teda pěkná dřina. Pro tělo, i pro mozek. Někdy je to dřina, někdy rutina. Dovednosti a znalosti, které za ty dlouhé roky autorka nasbírala, sestavila do několika kapitol, o kterých lze pouze říci, že jsou maximálně žhavé. Praktické a věřte mi, že knihu někde zastrčíte do knihovny a potají ji budete občas tahat.

Hm…. Určitě. A jestli to nepřiznáte, tak to jistě děláte…

Ukázka z knihy:
„Za čtrnáct let práce s nahými muži jsem poznala, že vkládají do sexuální zkušenosti se společnicí daleko více křehkosti a úcty, než by kdy dokázali přiznat. A jen co jim uschnou slzy, nasadí si svou falešnou fasádu maskulinity, aby dokázali přežít další den jako muži. Ale toto okno k pravdě není určena výhradně profesionálním společnicím. Tuto dvojakost zažily téměř všechny manželky a přítelkyně.

Muži přicházejí k ženám, aby je léčily, ať už jsou ochotni si to připustit, nebo ne. A dosáhnout léčení prostřednictvím sexuálního spojení je možné a přirozené. Věřím, že posvátná transformativní povaha sexu se projevuje nejen vyzařováním zdraví a štěstí v postorgasmickém uvolnění, ale také v utužování svazku mezi milenci. Sex může být transformativní, kdykoliv rozšiřuje nebo obohacuje náš život. Sex může být léčivý, kdykoliv nám pomůže, abychom se cítili v čemkoliv lépe. A sex může být transformativní i léčivý jak pro ženy, tak i pro muže.“

O autorce
Veronica Monet se po čtrnácti letech rozhodla skončit svoji kariéru profesionální společnice. Přestože se jí podařilo vypracovat se na úplnou špičku v tomto oboru a muži jí běžně platili 15 tisíc dolarů za noc, cítila, že přišel čas na změnu. Jak sama říká, důvody byly tři: konflikty se zákonem (a to přestože ze svých příjmů platila daně), nechtěla už pracovat nahá (chtěla přinášet svým klientům radost, aniž se jich musela dotýkat na intimních partiích)) a nakonec věřila své intuici, že napíše a vydá knihu. Od dětství snila o tom, že bude spisovatelkou a věděla, že v 45 letech vydá první knihu. Proto ve 44 letech skončila s prací a přestěhovala se do chatky v horách a napsala knihu, kterou držíte v rukou. Kromě psaní se Veronica Monet věnuje poradenství v oblasti sexuality, vztahovému poradenství a metodám zvládání hněvu. Zároveň provozuje webové stránky, kde nabízí informace a pomocnou ruku těm, kdo se chtějí zbavit nadvlády studu a vykročit směrem k opravdovému já.
Vydalo nakladatelství Synergie Publishing SE, 2015, www.synergiepublishing.com

Dnes je Sobota 20.10.2018
Dnes má svátek: Vendelín